RUSTAVI2: Bántalmazott műsorvezető

Hogy felhívják a figyelmet a nők elleni erőszak súlyosságára Grúziában, a legnézettebb grúz televíziós csatorna, a Rustavi2 élő adásában verbálisan bántalmazták a női műsorvezetőt, miután az apró bakit vétett. Az inzultus, és a hozzá kapcsolódó figyelemfelkeltő kampány nőnap előtt, március 5-én zajlott Grúziában, és röpke 3 nap alatt a csatorna legnézettebb és legtöbbször megosztott filmje lett az utóbbi 6 hónapban. A műsorvezetőt felkészítették, míg a valóságban erre nincsen lehetőség.

Az incidens után a műsorvezető folytatta a műsort a probléma taglalásával, ahol kiemelte, hogy a látott verbális erőszak valójában a fizikai erőszak előszobája, mégis túl sok ember néz félre, ha ilyet lát. A kampány célja az volt, hogy az elfordulás és elutasítás helyett a problémával való szembenézésre sarkallja az embereket.

A Rustavi2 csatorna a kezdeményezést közzétette heti hírösszefoglalójában is, és az ország összes jelentős hírportálja foglalkozott a témával.

Az ötletgazda a budapesti Saatchi & Saatchi reklámügynökség, míg a megvalósítás a grúziai Saatchi & Saatchi érdeme.


Ariel Vietnam - Step Up Women

MUNKÁINK

Az Ariel Vietnam megbízásából azt a feladatot kaptuk a Saatchi & Saatchi Singapore-ral és Vietnam Women’s Unionnal együttműködve, hogy egy TV és online reklámfilmen keresztül hívjuk fel a figyelmet a vietnámi munkaerőpiac meghatározó részét kitevő, d

Chio Popcorners

MUNKÁINK

A „Bármelyik pillanat lehet Chio pillanat” új kommunikációs stratégia bevezetése az innovatív Chio Popcorners termék segítségével.

RUSTAVI2: Bántalmazott műsorvezető

MUNKÁINK

Hogy felhívják a figyelmet a nők elleni erőszak súlyosságára Grúziában, a legnézettebb grúz televíziós csatorna, a Rustavi2 élő adásában verbálisan bántalmazták a női műsorvezetőt, miután az apró bakit vétett. Az inzultus, és a hozzá kapcsolódó figye

Ofotért

MUNKÁINK

A kampány célja az volt, hogy a kissé beszürkült, régi kor mamutvállalatának tekintett Ofotért márkát színesebbé tegyük, emellett fiatalítsuk a célcsoportot és így utat nyissunk annak bővítéséhez.

80 éves a Neogranormon

MUNKÁINK

A Neogranormon kenőcs 80. évfordulójának apropóján azt a feladatot kaptuk, hogy megerősítsük a márka hagyományos babapopsikrém értékeit, ezáltal erősítve a márka piaci pozícióját a stagnáló piacon megnövekedett versenyben. Emellett be kellett vezetnü

Töltsük meg!

MUNKÁINK

A Milka “Merj gyengéd lenni” platformjára 2011 júniusában fogyasztói aktivációt szerveztünk “Töltsd meg...” címmel. Budapest egyik leglátogatottabb helyszínén, az Akvárium Klubnál felállítottunk egy közel 20 méter hosszú “GYENGÉDSÉG” feliratot.

Invilág bevezető kampány

MUNKÁINK

A 2013-as év közepétől egy, a márka alapértékein nyugvó új reklámkommunikációs platformot vezettünk be, amely egyszerű, változatos és színes világával új és friss színt vitt a hazai reklámpalettára.