MÜPA Hangjáték – A világ legnagyobb zenegépe

MÜPA Hangjáték – A világ legnagyobb zenegépe

A Müpa 2015-ös téli évadjának bevezető kampányaként a Saatchi & Saatchi Budapest megalkotta a világ legnagyobb, interaktív zenegépét.

A Hangjáték egy romantikus, analóg szerkezet: az emberek kiválaszthatják a dallamot, amit egy hatalmas mókuskerék meghajtásával eljátszhatnak a hangszeren. A Harry Potter zenéjétől Tchaikovskyn át magyar pop slágerekig a gép sokféle zenét kínál többféle generációnak, akár csak a Müpa téli programja.


Készítők:

Client: MÜPA Budapest
Creative Agency: Saatchi & Saatchi Budapest

Creative Director: Andrea Toth
Copywriter: David Harmath
Art Director: Adam Nagy
Digital Art Director: Viktor Szilagyi
Client Service Director: Adam Babocsay
Account Director: Zsuzsanna Dobrei
Account Executive: Edith Palfi

Production company: Medence Csoport
Director of Production: Tobias Terebessy
Chief Executive Officer: Andras Gross
Office Manager: Mixi Garay


Ariel Vietnam - Step Up Women

MUNKÁINK

Az Ariel Vietnam megbízásából azt a feladatot kaptuk a Saatchi & Saatchi Singapore-ral és Vietnam Women’s Unionnal együttműködve, hogy egy TV és online reklámfilmen keresztül hívjuk fel a figyelmet a vietnámi munkaerőpiac meghatározó részét kitevő, d

Chio Popcorners

MUNKÁINK

A „Bármelyik pillanat lehet Chio pillanat” új kommunikációs stratégia bevezetése az innovatív Chio Popcorners termék segítségével.

RUSTAVI2: Bántalmazott műsorvezető

MUNKÁINK

Hogy felhívják a figyelmet a nők elleni erőszak súlyosságára Grúziában, a legnézettebb grúz televíziós csatorna, a Rustavi2 élő adásában verbálisan bántalmazták a női műsorvezetőt, miután az apró bakit vétett. Az inzultus, és a hozzá kapcsolódó figye

Ofotért

MUNKÁINK

A kampány célja az volt, hogy a kissé beszürkült, régi kor mamutvállalatának tekintett Ofotért márkát színesebbé tegyük, emellett fiatalítsuk a célcsoportot és így utat nyissunk annak bővítéséhez.

80 éves a Neogranormon

MUNKÁINK

A Neogranormon kenőcs 80. évfordulójának apropóján azt a feladatot kaptuk, hogy megerősítsük a márka hagyományos babapopsikrém értékeit, ezáltal erősítve a márka piaci pozícióját a stagnáló piacon megnövekedett versenyben. Emellett be kellett vezetnü

Töltsük meg!

MUNKÁINK

A Milka “Merj gyengéd lenni” platformjára 2011 júniusában fogyasztói aktivációt szerveztünk “Töltsd meg...” címmel. Budapest egyik leglátogatottabb helyszínén, az Akvárium Klubnál felállítottunk egy közel 20 méter hosszú “GYENGÉDSÉG” feliratot.

Invilág bevezető kampány

MUNKÁINK

A 2013-as év közepétől egy, a márka alapértékein nyugvó új reklámkommunikációs platformot vezettünk be, amely egyszerű, változatos és színes világával új és friss színt vitt a hazai reklámpalettára.