CIB Őszi-téli kampány – egy kis figyelmesség sokat számít

A CIB ünnepek előtti, őszi-téli kampányának fő üzenete, hogy megkönnyíti a karácsony előtti időszakot és segíti az ünnepi készülődést azzal, hogy elengedi személyi kölcsönének decemberi törlesztőrészletet.

A kampány alapgondolata az „Egy kis figyelmesség jólesik az ünnepek alatt”. Erről szólt a kampány TV reklámja is, mely egy vásári forgatagban játszódik és apró, de fontos gesztusokon, figyelmességeken keresztül, varázslatos pillanatokkal és a korábbi kampányokban is használt „freeze” effekt segítségével mutatja be, milyen jól jön néha egy kis segítség.

Toni Weiss rendező keltette életre a „freeze” effektet és teremtett varázslatos légkört, a FilmPositive stábjával együtt.

A filmen kívül sajtóhirdetések, metróposzterek, épületháló és online megjelenések tették teljessé a kampányt.


Ariel Vietnam - Step Up Women

MUNKÁINK

Az Ariel Vietnam megbízásából azt a feladatot kaptuk a Saatchi & Saatchi Singapore-ral és Vietnam Women’s Unionnal együttműködve, hogy egy TV és online reklámfilmen keresztül hívjuk fel a figyelmet a vietnámi munkaerőpiac meghatározó részét kitevő, d

Chio Popcorners

MUNKÁINK

A „Bármelyik pillanat lehet Chio pillanat” új kommunikációs stratégia bevezetése az innovatív Chio Popcorners termék segítségével.

RUSTAVI2: Bántalmazott műsorvezető

MUNKÁINK

Hogy felhívják a figyelmet a nők elleni erőszak súlyosságára Grúziában, a legnézettebb grúz televíziós csatorna, a Rustavi2 élő adásában verbálisan bántalmazták a női műsorvezetőt, miután az apró bakit vétett. Az inzultus, és a hozzá kapcsolódó figye

Ofotért

MUNKÁINK

A kampány célja az volt, hogy a kissé beszürkült, régi kor mamutvállalatának tekintett Ofotért márkát színesebbé tegyük, emellett fiatalítsuk a célcsoportot és így utat nyissunk annak bővítéséhez.

80 éves a Neogranormon

MUNKÁINK

A Neogranormon kenőcs 80. évfordulójának apropóján azt a feladatot kaptuk, hogy megerősítsük a márka hagyományos babapopsikrém értékeit, ezáltal erősítve a márka piaci pozícióját a stagnáló piacon megnövekedett versenyben. Emellett be kellett vezetnü

Töltsük meg!

MUNKÁINK

A Milka “Merj gyengéd lenni” platformjára 2011 júniusában fogyasztói aktivációt szerveztünk “Töltsd meg...” címmel. Budapest egyik leglátogatottabb helyszínén, az Akvárium Klubnál felállítottunk egy közel 20 méter hosszú “GYENGÉDSÉG” feliratot.

Invilág bevezető kampány

MUNKÁINK

A 2013-as év közepétől egy, a márka alapértékein nyugvó új reklámkommunikációs platformot vezettünk be, amely egyszerű, változatos és színes világával új és friss színt vitt a hazai reklámpalettára.