Chio Street Food Chipsek - Ismered, szereted

A Chio, hazánk legkedveltebb chips márkája egy új termékcsoporttal rukkolt elő: a Street Food ízű chipszekkel. Gyros, sajtburger, pizza, cevapcici, ízek, amiket már jól ismerünk, szeretünk, és gyakran fogyasztunk. Ezért lett kampányunk alapgondolata, hogy „Ismered, szereted”.


Két TV reklám készült, mindkettőben fiatalos, utcai, könnyed hangulatot igyekeztünk megragadni. Hiszen ilyenek ezek az ízek, ezek a chipsek. A casting remekül sikerült, főszereplő párosunk és a második filmben feltűnő „Ernő bácsi” is emlékezeteset alakítottak. Ahogy a filmeket készítő stáb is. Köszönjük Fazakas Péter és Film Positive.
 

 

 

CIB Őszi-téli kampány – egy kis figyelmesség sokat számít

A CIB ünnepek előtti, őszi-téli kampányának fő üzenete, hogy megkönnyíti a karácsony előtti időszakot és segíti az ünnepi készülődést azzal, hogy elengedi személyi kölcsönének decemberi törlesztőrészletet.

A kampány alapgondolata az „Egy kis figyelmesség jólesik az ünnepek alatt”. Erről szólt a kampány TV reklámja is, mely egy vásári forgatagban játszódik és apró, de fontos gesztusokon, figyelmességeken keresztül, varázslatos pillanatokkal és a korábbi kampányokban is használt „freeze” effekt segítségével mutatja be, milyen jól jön néha egy kis segítség.

Toni Weiss rendező keltette életre a „freeze” effektet és teremtett varázslatos légkört, a FilmPositive stábjával együtt.

A filmen kívül sajtóhirdetések, metróposzterek, épületháló és online megjelenések tették teljessé a kampányt.

RUSTAVI2: Bántalmazott műsorvezető

Hogy felhívják a figyelmet a nők elleni erőszak súlyosságára Grúziában, a legnézettebb grúz televíziós csatorna, a Rustavi2 élő adásában verbálisan bántalmazták a női műsorvezetőt, miután az apró bakit vétett. Az inzultus, és a hozzá kapcsolódó figyelemfelkeltő kampány nőnap előtt, március 5-én zajlott Grúziában, és röpke 3 nap alatt a csatorna legnézettebb és legtöbbször megosztott filmje lett az utóbbi 6 hónapban. A műsorvezetőt felkészítették, míg a valóságban erre nincsen lehetőség.

Az incidens után a műsorvezető folytatta a műsort a probléma taglalásával, ahol kiemelte, hogy a látott verbális erőszak valójában a fizikai erőszak előszobája, mégis túl sok ember néz félre, ha ilyet lát. A kampány célja az volt, hogy az elfordulás és elutasítás helyett a problémával való szembenézésre sarkallja az embereket.

A Rustavi2 csatorna a kezdeményezést közzétette heti hírösszefoglalójában is, és az ország összes jelentős hírportálja foglalkozott a témával.

Az ötletgazda a budapesti Saatchi & Saatchi reklámügynökség, míg a megvalósítás a grúziai Saatchi & Saatchi érdeme.

80 éves a Neogranormon

A Neogranormon kenőcs 80. évfordulójának apropóján azt a feladatot kaptuk, hogy megerősítsük a márka hagyományos babapopsikrém értékeit, ezáltal erősítve a márka piaci pozícióját a stagnáló piacon megnövekedett versenyben.

A filmben megerősítjük azt az érzetet, hogy a Neogranormon a babák igényeire szabott, egyúttal emlékeztetjük az anyukákat, hogy a Neogranormon már 3 generáció óta velük van, amikor szükségük van bőrgyógyító szakértelmére – és velük marad a továbbiakban is.

A Neogranormon Piros filmben bemutatjuk, hogy az új Neogranormon Piros antibakteriális sebgyógyító hatása az egész család számára nélkülözhetetlen.

Ofotért

A kampány célja az volt, hogy a kissé beszürkült, régi kor mamutvállalatának tekintett Ofotért márkát színesebbé tegyük, emellett fiatalítsuk a célcsoportot és így utat nyissunk annak bővítéséhez.

Az Ofotért márka 2013 elején került a Saatchi Budapesthez, tenderen keresztül. A márka így egy teljesen új stratégiával tudta indítani az évet. A platform alapgondolata, hogy „ha nem látsz rendesen, vicces és zavarba ejtő szituációkba keveredhetsz”.

Az első kampány, amin keresztül az új központi gondolatot bemutattuk, a 3 az 1-ben promóciós üzenetre épült. Filmünk két részből állt, amelyek közül az első komikus jelenet képviseli az új platformot, míg a második, animációs rész az eladások növelésére és a promóció kommunikálásra szolgál. A filmben a geg alapja, hogy főhősünk – látásromlása miatt – rosszul ismeri fela hétköznapi életben használt tárgyakat maga körül. Az Ofotért abban segíti ügyfeleit, hogy elkerülhessék az ilyen és ehhez hasonló a kínos szituációkat. 


Ariel Vietnam - Step Up Women

MUNKÁINK

Az Ariel Vietnam megbízásából azt a feladatot kaptuk a Saatchi & Saatchi Singapore-ral és Vietnam Women’s Unionnal együttműködve, hogy egy TV és online reklámfilmen keresztül hívjuk fel a figyelmet a vietnámi munkaerőpiac meghatározó részét kitevő, d

Chio Popcorners

MUNKÁINK

A „Bármelyik pillanat lehet Chio pillanat” új kommunikációs stratégia bevezetése az innovatív Chio Popcorners termék segítségével.

RUSTAVI2: Bántalmazott műsorvezető

MUNKÁINK

Hogy felhívják a figyelmet a nők elleni erőszak súlyosságára Grúziában, a legnézettebb grúz televíziós csatorna, a Rustavi2 élő adásában verbálisan bántalmazták a női műsorvezetőt, miután az apró bakit vétett. Az inzultus, és a hozzá kapcsolódó figye

Ofotért

MUNKÁINK

A kampány célja az volt, hogy a kissé beszürkült, régi kor mamutvállalatának tekintett Ofotért márkát színesebbé tegyük, emellett fiatalítsuk a célcsoportot és így utat nyissunk annak bővítéséhez.

80 éves a Neogranormon

MUNKÁINK

A Neogranormon kenőcs 80. évfordulójának apropóján azt a feladatot kaptuk, hogy megerősítsük a márka hagyományos babapopsikrém értékeit, ezáltal erősítve a márka piaci pozícióját a stagnáló piacon megnövekedett versenyben. Emellett be kellett vezetnü

Töltsük meg!

MUNKÁINK

A Milka “Merj gyengéd lenni” platformjára 2011 júniusában fogyasztói aktivációt szerveztünk “Töltsd meg...” címmel. Budapest egyik leglátogatottabb helyszínén, az Akvárium Klubnál felállítottunk egy közel 20 méter hosszú “GYENGÉDSÉG” feliratot.

Invilág bevezető kampány

MUNKÁINK

A 2013-as év közepétől egy, a márka alapértékein nyugvó új reklámkommunikációs platformot vezettünk be, amely egyszerű, változatos és színes világával új és friss színt vitt a hazai reklámpalettára.